16 Temmuz 2010 Cuma

... And Justice For All

Av. Arthur ile Av. Warren arasındaki diyalog ;
A : Anlat bakalım Agee davasını. Hadi Warren , anlat dedim
W : Benim hatam .
A : Senin hatan mı ? Senin hatan mı !
W : Bak , n'olur arabadan uzak dur .
A : Agee'nin hapse atılmaması gerekiyordu , anlıyor musun ?
W : 10 ay şartlı tahliyeyle çıkacaktı ! Bak,hepsi benim suçum değil. Ben bu düşük sınıf, boktan davaları sevmiyorum. Sana bir iyilik yapıyordum.
A : İyilikmiş , ne iyiliği bu ?
W : Bu davada para yok Arthur, hiç para yok !
A : Sana ne Warren , sana ne !
W : Madem bu kadar önemliydi, neden mahkemeye gelmedin ? Tabii ki önemli ama sırf onlar için değil.
A : Onlar insan Warren , anlıyor musun ? Onlar insan, sadece insan .
W : Hapse bu hafta girmezse, gelecek hafta girer. Arthur, sen de biliyorsun şartlı tahliyeyle çıkabilir. Temyize git.
A : Temyize gidemem, o öldü ! Öldü ! Hapse girdikten yarım saat sonra kendini asmış. Lanet olsun !
W : Üzgünüm.
A : Lanet olsun !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder