2 Ağustos 2010 Pazartesi

500 Days of Summer - 2


Tom : Rhoda saygısızlık etmek istemem ama bu bok gibi olmuş ! "Peşini bırakma" , "Başarabilirsin" Bunlar teşvik edici değil, intihara meyledici. "Peşini bırakma" diyen turşu birazdan ölecek. Bunların hepsi yalan, biz yalancıyız. Düşünsenize, neden insanlar bunları satın alıyor ? Nasıl hissettiklerini ifade ettikleri için değil, söylemekten ya da hissetmekten korktukları şeyleri ifade etmek için alıyorlar. Biz de onlara kolay yoldan gitmeleri için hizmet veriyoruz. Bilyor musunuz ? Canı cehenneme diyorum ! Gelin Amerika'ya karşı dürüst davranalım. En azından bırakalım da kendi adlarına konuşabilsinler. Değil mi ? Demek istediğim... Bakın , şuna bir bakın. "Yeni bebeğinizle mutlu bir hayat dilerim" Bu nasıl : " Yeni bebeğinizle mutlu bir hayat dilerim. Sanırım bu gece hayatının da bitmesi demek. Kolay gelsin ahbap". "Sevgililer günün kutlu olsun aşkım. Seni seviyorum." Ne kadar da tatlı, onu seviyormuş ! Bu tam da benim bahsettiğim şey. Ne demek ki bu ? Aşkmış ! Siz biliyor musunuz ? Sen ? Herhangi biri ? Biri bana bu kartı verseydi Bay Hance, onu yerdim. Bu kartlar , filmler, pop şarkıları bize yalan söyledikleri için suçlular. Tüm bu kalp kırıklıkları ve herşey için. Bundan biz de sorumluyuz, ben de sorumluyum. Bence burada kötü birşey yapıyoruz. İnsanlar nasıl hissettiklerini söyleyebilmeli. Gerçekte nasıl hissettiklerini. Yabancı birinin ağızlarına yapıştırdıkları sözleri değil. Onlar için hiçbir anlam ifade etmeyen ... "Aşk" gibi sözcükleri değil. Kusura bakmayın, özür dilerim. İstifa ediyorum . Bu dünyada ben olmadan da yeteri kadar saçmalık var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder