30 Aralık 2010 Perşembe

Chugyeogja


Polis : Bay Ji-Young Min, araba kimin?
JYM : Afedersiniz, araba mı?
Polis : Evet.
JYM : Tanıdığım birine ait.
Polis : O kişi kim?
JYM : Ne?
Polis : Adı ne?
JYM : Hatırlayamıyorum.
Polis : Numarasını biliyor musunuz?
JYM : Evde kaldı. Bir sorun mu var?
Polis : Yok, arabanın sahibini tanımamanız biraz garip.
JYM : Çok kötü bir hafızam vardır.
Polis : Tamam, yazmaya devam edin... Bay Ji, telefon numaranız 011 ile mi yoksa 016 ile mi başlıyor?
JYM : 011 ile.
Polis : Telefonunuz olmadığını sanıyordum.
JYM : Ne?
Polis : Cep telefonunuz nerede?
JYM : Evde.
Polis : O zaman neden yalan söylediniz? Telefon numaranızı söyleyin... 48 85 değil mi?
JYM : Hayır.
Polis : Hadi ama, bunu kolayca öğrenebilirim... Kızları sattın mı?
JYM : Hayır.
Polis : Doğruyu söyle, kızları sattın mı?
JYM : Hayır dedim ya. Onları satmadım. Öldürdüm.
Polis : Ne?
JYM : Yok birşey.
Polis : Az önce birşey söyledin.
JYM : Ne?
Polis : Onları öldürdüğünü söyledin.
JYM : Evet.
Polis : Ne?
JYM : Evet, onları öldürdüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder