13 Aralık 2010 Pazartesi

The Town

Doug : Claire ? Seninle konuşmak istiyorum. İki dakikalığına. Yapma ama... Claire, seni asla incitmem.
Claire : Artık ne yapacağını ... Dokunma bana !
Doug : Tamam. Özür dilerim. Beni biraz dinle. Sana bir daha asla yalan söylemeyeceğim.
Claire : Gerçekten mi ?
Doug : Evet, söz. İstediğini sor, gerçeği söyleyeceğim.
Claire : Neden ? Sana inanmam .
Doug : İnanacaksın.
Claire : Neden ?
Doug : Çünkü cevaplardan iğreneceksin.
Claire : Banka müdürü olduğumu biliyordun.
Doug : Evet.
Claire : Beni takip ediyor muydun ?
Doug : Evet.
Claire : Kaç banka soydun ?
Doug : Altı kamyonet, iki banka.
Claire : Birisini öldürdün mü hiç ?
Doug : Hayır. Düşün biraz.. Tamam mı ? Bir daha asla yalan söylemeyeceğim, seni incitmeyeceğim. Seni kaybedersem hayatımın sonuna kadar bu pişmanlıkla yaşarım. Bekle beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder