16 Aralık 2010 Perşembe

Rabbit Hole


Howie : Becca ! Ne yaptın sen ?
Becca : Ne oldu ?
Howie : Lanet olsun , telefonuma ne yaptın ?
Becca : Tanrım, Howie. Galiba bu sabah bir şey ....
Howie : Bu sabah kullandığında, telefonuma ne yaptın ?
Becca : Hiçbir şey. Sadece çatı tamircisinin numarasını aldım.
Howie : Tanrı aşkına !
Becca : Onu aramamı sen söylemiştin.
Howie : Danny'nin videosunu silmişsin.
Becca : Hayır silmedim. Sen tam buradaydın, ben de sadece numarayı aldım.
Howie : Evet, ekrana da basmaya devam etmiştin.
Becca : Çünkü telefonun nasıl kullanıldığını anlayamadım.
Howie : Ben baktım zaten, silinmiş.
Becca : Onun yüzlerce videosu var, Howie.
Howie : Konu o değil, Becca.
Becca : O zaman bilgisayarına aktarsaydın.
Howie : Tabii ya , benim hatam.
Becca : Öyle demedim.
Howie : Silinmiş dedim !
Becca : Tanrım, Howie ! Kasıtlı yapmadım ya.
Howie : Emin misin ?
Becca : Bu da ne demek oluyor ? Videosunu kasten sildiğimi mi düşünüyorsun ?
Howie : Bilmiyorum.
Becca : Bilmiyor musun ?
Howie : Onu unutmaya çalışıyorsun sanki. Özür dilerim ama bana öyle geliyor. Her gün yeni bir şey.
Becca : Gerçekten mi ?
Howie : Evet . Sanki ondan kalan tüm eşyaları yok etmeye çalışıyorsun. Çizdiği resimleri buzdolabından kaldırdın.
Becca : Evet, korumak için. Aşağıda kutunun içinde.
Howie : Peki ya kıyafetleri ?
Becca : Onlara ihtiyacımız yok.
Howie : Evi satmak istiyorsun, köpeği annene yolluyorsun.
Becca : Bir sürü olay oluyordu Howie. Köpek ayakaltında dolanıyordu.
Howie : Doğru ya, köpek de onu anımsatıyordu.
Becca : Evet , onu anımsatıyordu. Onu anımsatan birşey daha istemiyordum.
Howie : Çünkü hiçbir zaman köpek istememiştin.
Becca : Tanrı aşkına !
Howie : Köpek almasaydım , Danny hala hayatta olurdu.
Becca : Tabii telefonu almak için içeri girmeseydim veya kapıyı kilitli bıraksaydım.
Howie : Kapıyı ben açık bıraktım !
Becca : Bu oyunu tekrar oynamak istemiyorum Howie. Bu kimsenin suçu değildi.
Howie : Köpeğin de suçu değil. Köpekler sincabın , çocuklar da köpeğin peşine gider.
Becca : Biliyorum .
Howie : O köpeği çok seviyordu . Sen de ondan kurtuldun !
Becca : Tıpkı videodan kurtulduğum gibi.
Howie : Olay sadece video değil , sadece videodan bahsetmiyorum Becca ! Köpek, resimler, kıyafetler, herşey ! Etrafta bir tane resim kalmadı. Tek parmak izi bile yok , lanet olsun ! Onu silmekten vazgeç, bırak artık !
Becca : Sence ben onu her geçen saniye görmüyor muyum ? Video kazara oldu, Howie. İnan bana. Ömür boyu acısını duyacağım, eminim. Tıpkı korumam gereken herşey gibi .
Howie : İstediğim bu değil Becca .
Becca : Öyle mi ? Ama öyle görünüyor. Belki sana acı çekmiyorum gibi geliyordur. Belki yeterince acı çekmiyorum. Benden ne istiyorsun ?
Howie : Biraz değiştim, bunu yapamıyorum. Çok zor... Çok zor. O köpeği geri istiyorum . Annen onu şişmanlatıyor. Köpeği özledim, özür dilerim ama onu özlüyorum ve geri istiyorum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder