12 Aralık 2010 Pazar

Solitary Man


Ben : Cheston , kız arkadaşın var mı ?
Daniel : Cheston aslında benim soyadım , adım Daniel .
Ben : Çok yazık, dünyada milyonlarca Daniel var. Herkes Daniel olabilir ama sen Cheston olacaksın.
Daniel : Tamam.
Ben : Neyse şu kız meselesine dönelim.
Daniel : Henüz keşif aşamasındayım diyelim.
Ben : Kimseyi yatağa atamadın ha ?
Daniel : Öyle birşey demedim.
Ben : Herşeyin bunu söylüyor, odanın haline baksana. Çarşafını hastanedeymiş gibi alta kıvıran biri günlerini doğru bir şekilde geçirmiyordur.
Daniel : Bugün böyle yapmadığımı sanmıştım.
Ben : Lisede kız arkadaşın vardı değil mi ?
Daniel : Evet
Ben : Onunla BM Model Programı'nda mı tanıştın ?
Daniel : Kamu sosyal yardım servisinde müdür yardımcısıydık .
Ben : Sonra kız üniversiteye gitti. Üst sınıflardan biriyle tanıştı, müdür odasının, dekanın ofisinin tozunu dumana kattı.
Daniel : Üst sınıflardan biri olduğunu nereden bildin ?
Ben : Hep üst sınıflardan olur. Ondan sonra da sen .... Laure mi ?
Daniel : Diana
Ben : Sözlerim kulağına küpe olsun. Orada ihtimallerden başka birşey yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder