24 Ocak 2011 Pazartesi

Conviction

Kenny : Ufaklık nasılsın?
Betty : Nasıl yaptın bunu ?
Kenny : Bunları mı? (Bileklerini gösterir) Bensiz hayatın daha iyi olur.
Betty : Lanet olsun, Kenny! Bunu bir daha yapmayacağına söz ver bana.
Kenny : Hiçbir şey kalmadı, herşey bitti.
Betty : Daha yüksek mahkeme var.
Kenny : Yüksek mahkeme mi? Onlar davaya bakmaz, boka battım ben. Ta en başından boka batmıştım.
Betty : Pes edemezsin. Başka birini buluruz, borç alırım, en iyi avukatı tutarız.
Kenny : Ne zaman anlayacaksın Betty Anne? Başka biri yok. Dünyada beni sikleyecek bir avukat yok.
Betty : Olması gerek, sen masumsun.
Kenny : Emin misin bundan?
Betty : Nasıl sorarsın bunu bana? Nasıl sorarsın?
Kenny : Bayan Brow'u öldürüp öldürmediğim fark etmez. Haysiyetsiz herifin tekiyim sonuçta. Kimseye bir hayrım yok.
Betty : Kızın ne olacak?
Kenny : Hangi kızım? Kızın beynini yıkadılar, onu asla görmeyeceğim.
Betty : Bu doğru değil.
Kenny : Gidiyorum ben, Mandy'e bir iyilik yapıyorum. Saçmasapan hayatımda yaptığım tek iyi şey oydu, ama ona verecek birşeyim yok.
Betty : Lütfen Kenny, dur. Kendine zarar vermeyeceğine söz ver bana. Söz ver.
Kenny : Hayatımın geri kalan kısmını burada geçiremem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder