10 Ocak 2011 Pazartesi

The Hunger


Miriam : Eminim sizinle saatlerce konuşabilirdik, ama sanırım çok meşgulsünüz.
Sarah : Hayır, çok meşgul değilim. Ya siz?
Miriam : Ben mi? Korkarım benim boş gezen biri olduğumu düşünürsünüz. Zamanım bana ait.
Sarah : Bu harika bir şey. Arkadaşlarınız için, öğle ve akşam yemekleri için, Modern Sanat Müzesi'ndeki kokteyller için bir sürü zamanınız var. Zamanınızı nasıl geçiriyorsunuz? Yalnızlık çekiyor musunuz? Yani özellikle şimdi kocanız yokken.
Miriam : Hayır.
Sarah : Kolyenize bayıldım.
Miriam : Mısır'dan. Sonsuz yaşamın sembolü olduğunu biliyor musunuz?
Sarah : Çaldığınız parçanın adı ne?
Miriam : Delibes'in Lakme'si. Lakme, Hindistan'da bir Brahma prensesidir. Melike adında bir kölesi varmış. Sihirli bir bahçede, suyun üstünden sekip nehrin kaynağına gidişlerinin şarkısını söylüyorlar.
Sarah : Bu bir aşk şarkısı mı?
Miriam : Dediğim gibi, iki kadın tarafından söyleniyor.
Sarah : Aşk şarkısı gibi görünüyor.
Miriam : O zaman öyledir.
Sarah : Bana kur mu yapıyorsunuz Bayan Blaylock?
Miriam : Bana Miriam de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder