12 Ocak 2011 Çarşamba

Kolpaçino

Özgür : Sabri Bey, kız arkadaşım aradı, durmak zorundaydım yani kusura bakmayın. Ayrıca içinde bulunduğumuz durumdan ben de pek memnun değilim yani.
Sabri : Sen ne diyorsun ya?
Özgür : Yani diyorum ki gece gece 2 ceset, 6 adam acayip bir yerdeyiz yani.
Sabri : Ne gülüyorsun lan.
Özgür : Gülmüyorum abi.
Sabri : Ne gülüyorsun lan! Yavrum sen kaç yaşındasın?
Özgür : 34 yaşındayım, ne olmuş?
Sabri : Bak kardeşim, sen güzel bir kardeşe benziyorsun. Benim yaşım 50, bak götüme, bak bak iyi bak, heh donum görünüyor. Donum olmasa bizzat götümün kendisi görünecek. Kız arkadaşının arabası pislenmesin diye bu galoşları giydirdin, yolda şıkır şıkır yürüyoruz. Biz ağzımızı açıp şikayet etmiyoruz da, sen mi şikayet ediyorsun heh? Bak kardeşim, güzel kardeşim, canım kardeşim, benimle bir daha sakın polemiğe girme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder