4 Ocak 2011 Salı

Stone


Stone : Ben Stone.
Jack : Efendim?
Stone : Ben Stone'um. Dosyada Gerald yazdığını biliyorum. Fakat Stone'u tercih ederim.
Jack : Gerald Creeson. O halde "stone" lakap gibi birşey mi?
Stone : Hayır.. Öyle değil.. Biliyorsun, insanların bana dediği gibi.. Bak bunu mu konuşacağız? İlerleyebilir miyiz? Yardım edecek misin, etmeyecek misin? Çünkü bilmelisin uzun zamandan beri buradayım.
Jack : Sakin ol.
Stone : .. ve 3 yıl daha ...
Jack : Sakin ol, Stone. Seni buraya getiren sebebi konuşacağız. Anlatmak ister misin?
Stone : Önünde yazılı duruyor, konuşmak istemiyorum.
Jack : Bir kez daha, benim için. Pekala. Sadece karşılaştırmak isterdim.
Stone : Buradaki bütün salaklar masum olduklarını söylerler, değil mi? Ben en azından kabul ediyorum. Polisler geldiğinde hemen kabul ettim. Şimdi ileriye bakıyorum, beni bekleyen bir işim var ve neden her zaman bu pislik hakkında konuşmak zorunda kalıyorum diye merak ediyorum.
Jack : Hikayenin senden yana olan bölümünü öğrenmek için.
Stone : Cehenneme. Sen de cehenneme git. Bu bokluk için vaktim yok.
Jack : Stone.
Stone : Ağzıma sıçmaya hazırlanıyorsun. Ne yazacaksan yaz ve bir seferde bitirelim. Beni sikmek istiyorsun. Hadi,hadi! Ne istiyorsan onu yap.
Jack : Sakin ol.
Stone : Bu bokluklara karşı koyacağım.
Jack : Stone !
Stone : Kendim çıkacağım, seni dışarıda göreceğim,köpek!
Jack : Stone ! Hücrene kapanmadan ve pilinin bitmesini beklemeden önce, ayırabileceğin iki lanet saniyen var, anlıyor musun? Karşındaki kapıyı görüyor musun? Nereye açıldığını biliyorsun. Geri gel! Geri gelmek istiyor musun? Misafirim ol. Çıkmak, buradan gitmek istiyor musun? Çıkış kapısını bulmak istiyor musun? Çıkış kapısı benim! Ve benden geçersin. Sana lanet bir soru sorarsam, yanıtlamakla iyi edersin, yoksa gidersin ve 3 yıl sonra görüşürüz. Anlıyor musun?
Stone : Evet.
Jack : Otur bok herif !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder