28 Şubat 2011 Pazartesi

Due Date

Peter : Benden uzak dur.
Ethan : İyi misin?
Peter : İyi miyim? İyi gibi mi görünüyorum? Kolum kırıldı. 3 tane kaburgam çatladı ve lanet olası kolumda 7 tane dikiş var. Bunlar sorunu cevaplamadı mı? Hayır, iyi değilim.
Ethan : Peter, çok üzgünüm.
Peter : Öyle mi? Ben burada ne haldeyim, sende bir çizik bile yok.
Ethan : Doktorlar çok derin uyuduğum için fazla gerilmediğimi söyledi. Sana derin uyuduğumu söylemiştim.
Peter : Evet, söylemiştin. Peki ya doktor araba kullanırken uyuyakalmanla ilgili birkaç tane tavsiyede bulundu mu?
Ethan : Sadece birkaç saniye gözlerimi dinlendirecektim. Bir dahakine sen de biraz daha rahat olmaya çalış.
(Korna çalar.)
Peter : Bir saniye.
Ethan : O da kim?
Peter : O benim gerçek arkadaşım. Beni almak için Dallas'tan buraya kadar geldi.
Ethan : Pekala, sen öne otur.
Peter : Biz yok artık. Sadece ben. Buraya kadarmış. Bu arada lanet olası, tanıştığımıza memnun oldum. İzin ver de, vicdanımı rahatlatmak için neden bizimle gelemeyeceğini söyleyeyim sana. Beni uçaktan attırdığın ve polisin vurmasına sebep olduğun için değil. Ben tekerlekli sandalyeli bir heriften dayak yerken sadece öküzün trene baktığı gibi baktığın için de değil. Ve tabii hayatımın en önemli haftasında beni az kalsın öldürüyor olmandan falan da değil. Seni burada çok daha önemli bir sebepten ötürü bırakıyorum. Senden ruhumun bütün hücrelerine kadar nefret ediyorum.
Ethan : Bunu daha önce duymuştum, ama düzeltmeye çalışıyorum, tamam mı?
Peter : Öyle mi? O zaman şunu dinle. Seni uyarıyorum, Hollywood'a gitme. Oranın sokakları altın kaplama falan değil. Senin gibi ünlü ve başarılı olacağım hayalleriyle giden bir sürü aptal herifle dolu orası. Sana yalvarıyorum, uzak dur oradan. Anladın mı? Bak bu Shakespeare'dendi. Kim biliyor musun?
Ethan : Evet, onu tanıyorum. Ünlü bir korsan. Bu arada onun adı, Shakesbeer.
Peter : Sana bir arkadaş tavsiyesi vereyim mi? Oraya Hollywood diyen hiçkimse Hollywood'da başarılı olamaz.
Ethan : Bunu daha önce duymamıştım.
Peter : Sunny, seni çok özleyeceğim, gerizekalı bok suratlı köpek (suratına tükürür).
Ethan : 23 yıllık hayatımda daha önce hiç ....
(Peter arabaya biner.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder