15 Şubat 2011 Salı

Love and Other Drugs

Maggie : Adın ne?
Jamie : Jamie Rendal.
Maggie : Oyunun ne?
Jamie : Oyun mu?
Maggie : Pardon, bu kısımda nereden geldiğimizi ve ne okuduğumuzu konuşmamız gerekiyordu.
Jamie : Çok güzel gözlerin var.
Maggie : Bu kadar mı? Elinden gelen bu mu?
Jamie : Ciddiyim ben, çok güzeller.
Maggie : Teşekkürler. Bakalım başka ne var. Çocukluğum, ne zaman hasta olduğum.
Jamie : Hep böyle insafsız mısındır?
Maggie : Aslında bakarsan, bu iyi halim. Bu ayki kotanı doldurdun mu? Performans değerlendirmeni yaptın mı?
Jamie : Elin titriyor.
Maggie : Bu seni ilgilendirmez.
Jamie : Bu, gergin olduğunda gerçekleşir.
Maggie : Bay Uzman, neden gergin olayım?
Jamie : Çünkü benimle ilgileniyorsun.
Maggie : Peki beni nasıl geriyorsun?
Jamie : Aklın sana birşey söylüyor, ama vücudun bambaşka bir şey.
Maggie : Hadi gidelim.
Jamie : Efendim?
Maggie : Yatmak istemiyor musun?
Jamie : Şimdi mi?
Maggie : Anladım. Şimdi benim doğru mu diye düşünmem gerekiyordu. Sonra sen de doğru veya yanlışın olmadığını, sadece anlık birşey olduğunu söyleyeceksin. Sonra ben de yapamayacağımı söyleyeceğim. Her ne kadar sana sinyaller yolluyor olsam bile. Ama bunlara hiç ihtiyacın yok, çünkü beni dinlemiyorsun bile. Senin için bu ilişki kurmakla ilgili değil, seksle ilgili bile değil. Sadece kendin olmanın acısından kurtulmak için böyle. Benim için de sorun değil, çünkü benim istediğim de tam olarak aynı şey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder